![[Under Construction]](images/undercon.gif)
[ Do gory ]
| |
Instalacja mokra (czyli poza podtlenkiem podajemy także dodatkowe paliwo)
moc osiągane na podstawowych dyszach to +35kM +50kM +75kM. Instalacja ma
potencjał +175kM ale istnieje możliwość zmiany elektrozaworu
a moce
mogą sięgać +350kM na jednym zaworze .
Instalacja działa na zasadzie mieszania podtlenku azotu z paliwem w dolocie
dzięki spalani tej mieszanki uzyskujemy dodatkowa moc.
Instalacja zawiera oprócz elementów przedstawionych w instalacji suchej
dodatkowo
-elektrozawór paliwa (zadanie dostarczanie dodatkowej dawki paliwa)
-przewody paliwa
-odpowiednie złącza (aby wpiąć się w przewód paliwa
przed szyna paliwowa)
-dysze (od 0,4 do 1mm) maja za zadanie odpowiednie dozowanie podtlenku i paliwa
Zalety
- Niska cena
- Możliwosc wykorzystania mocy tylko wtedy gdy jest ona potrzebna
- Prosta instalacja
Cennik
Opcje |
Opis
|
Cena |
Opcja 1 |
kupno zestawu mokrego
|
1045,11 zl |
Opcja 2 |
upgrade zestawu suchego do mokrego |
215,11 zl |
Opcja 3 |
kupno zestawu "nitro+" |
1280,86 zl |
Opcja 4 |
upgrade zestawu suchego do "nitro+" |
450,86 |
Wyjaśnienie :
Zwykły zestaw mokry rożni się od "nitro+" położeniem
zaworu podtlenku zestaw zwykły ma zaworek przy butli zestaw
"nitro+" ma zaworek w komorze silnika połączony z butla wężem
wysokociśnieniowym w oplocie ze stali nierdzewnej rozwiązanie to daje
mniejsza odległość elektrozaworu N2O od miejsca w którym gaz
wtryskiwany jest do dolotu (czyli ze podtlenek i paliwo maja taka sama odległość
od zaworu elektromagnetycznego do wtryskiwacza)
|